Het kan zijn dat u deze situatie herinnert: een klassiek fastfood-item, de vlees-McKroket, werd plotseling vervangen door een vegetarische variant. Heel wat consumenten waren van streek en veel van hen uitten hun ongenoegen online. Dit leek een onomkeerbare verandering, een permanent ‘vaarwel’ aan de vlezige versie die velen zo geliefd waren. Maar als u een liefhebber bent van deze culinaire traktatie, is er nu reden voor vreugde.
McDonald’s, de fastfoodgigant verantwoordelijk voor dit product, heeft een verrassende aankondiging gedaan. Na een overweldigende reactie van haar klanten die vlees-McKroket-minnend waren, hebben ze aangekondigd dat hun oorspronkelijke McKroket terugkeert naar het menu. Dit kwam na een bewogen periode waarin beide vleeseters en vegetariërs tegenover elkaar stonden, na de aankondiging dat de vlees-McKroket verdween en werd vervangen door de meatless McKroket.
Lees dit verrassende nieuws verder op de volgende pagina…
Dit nieuws wordt met veel enthousiasme ontvangen door vleesliefhebbers, die aangenaam verrast zijn door de wending van deze gebeurtenissen. In een verklaring zei een woordvoerder van McDonald’s: “We hebben ons niet gerealiseerd hoeveel fans er zijn van de McKroket. Dat is nu wel duidelijk geworden.” Het was altijd een geliefde keuze onder de klanten die nu uitkijken naar zijn terugkomst.
En terwijl de verdwijning van de vlees-McKroket aanvankelijk werd gezien als een permanente zet, blijkt nu dat dit slechts een tijdelijk experiment was. De woordvoerder vervolgde: “Het verdwijnen van de McKroket was een kortstondige actie, bedoeld om een beetje variatie in ons menu te brengen. Het feit dat we hem nu weer opnemen in ons aanbod is dus niet een reactie op de media-ophef.”
Daarom kunnen fans van de klassieke vlees-McKroket gerust ademhalen: hun favoriete snack is terug, en dit keer is het voor altijd. “Natuurlijk was hij al jaren een vast onderdeel van ons menu. Dat zal ook in de toekomst het geval blijven,” bevestigde de woordvoerder.
Het goede nieuws is dat de McKroket definitief terug is. Deze ontwikkeling is een mooi voorbeeld van hoe bedrijven luisteren naar hun consumenten en zich aanpassen aan hun wensen, zelfs als dit betekent dat ze terug moeten gaan naar hun traditionele aanbod. Ter afronding: het maakt niet uit of u een vleeseter of vegetariër bent, bij McDonald’s kunt u genieten van uw favoriet, de vleesrijke of de vleesloze McKroket.